10 Aralık 2009 Perşembe

Otobüste yer verdim

     Bir keresinde, arkadaşlarım Okan ve Hakan'la kalabalık, çok kalabalık bir belediye otobüsünde bir yerlere gidiyoruz. Öyle kalabalık ki, ben sele kapılıp, Okan ve Hakan'a arkamı dönmek zorunda kalmışım.
     Derken birden bizimkilerin, omzumu çekiştirip bir şey göstermeye çalıştıklarını farkettim. Hemen arkamdaki koltuk boşalmış, "oraya otur" diye bana haber veriyorlar.
     Tam oturacaktım ki bir baktım orta kapının yanındaki direğe tutunmuş çok yaşlı bir amca zorlukla ayakta durmaya çalışıyor. Kolumun menzilinde olduğunu farkettim, zorlukla uzanıp amcanın gömleğinin omzundan yakaladım çekiyorum, "gel amca buraya otur" anlamında. Ama amca silkinip kurtulmaya çalışıyor, bakmıyor bile bana.



     Ben de "yeri başkası kapacak, yazık amca otursun" diye telaşlanıp iyice asılmaya başladım ama ben asıldıkça amca da silkinmeyi sürdürüyor. Bu silkinmeler bir süre sonra çırpınma halini aldı. 
     Meğer adamcağız zaten o koltuktan kalkmış. Otobüs durakta, amca inmeye çalışıyor, ben tutmuşum gömleğinden "inmeyeceksin, ille burada oturacaksın" diye çekiştirip duruyorum...
     Neyse ki durağı kaçırmadan elimden kurtulup inmeyi başardı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder